نوشته شده توسط : چوبین

سفر به کیش

سفر به کیش

سفر به کیش

سفر به کیش یکی از خاطرات خوبی می باشد که می توانید برای خودتان رقم بزنید. کیش در شمال خلیج فارس با حداقل فاصله 17 کیلومتری از دریای جنوبی سرزمین اصلی ایران دارد که یکی از نگین های کشور ایران است. جزیره کیش با مساحت 90 کیلومتر مربع یکی از زیباترین و زیباترین مناطق فارسی است. خلیج فارس و از زمان بسیار قدیم توجه بسیاری از قبایل و ملل را به خود جلب کرده است. این جزیره عمدتاً صاف، شنی و غیرقابل کشت است و ارتفاع آن 45 متر بالاتر از سطح دریا است. گرچه در تابستان بسیار گرم و مرطوب است، اما از ماه نوامبر تا ماه مارس، آب و هوای دلپذیر، با دمای متوسط سالانه 27 درجه سانتیگراد دارد. سواحل زیبای آن با شن و ماسه سفید نقره‌ای شسته شده توسط امواج از دریا پوشیده شده است.

سفر به کیش

شهر زیرزمینی کاریز :

قنات کیش بیش از 2500 سال است که قدمت دارد و در حال حاضر به یک شهر زیرزمینی در عمق 16 متر از سطح زمین تبدیل شده است و مساحتی بالغ بر 10،000 متر مربع است. دربازسازی این قنات به نام کریز، فضاهای اختصاص داده شده است که به اصطبل های صنایع دستی، رستوران‌ها و چادرهای سنتی، آمفی تئاتر، مراکز کنفرانس و گالری‌های هنری اختصاص داده شده است.

سفر به کیش

مجتمع‌های ورزشی :

مجموعه المپیک بزرگترین مجموعه ورزشی در کیش است. این شامل یک میدان فوتبال، زمین‌های تنیس، استخر شنا، زمین‌های والیبال و بسکتبال و امکانات برای بسیاری از ورزش‌های دیگر می‌باشد. برای دسترسی آسان به امکانات ورزشی، 4 دادگاه والیبال نیز در مکان‌های مختلف ساخته شده‌اند. چهار میدان اضافی فوتبال کوچک و استاندارد نیز در دسترس هستند. این‌ها در نزدیکی بازار مارجان، منطقه صففین، شرکت آب و برق و مرکز هنر واقع هستند.

سفر به کیش

دوچرخه سواری :

جزیره کیش دارای بیش از 50 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری است که در سراسر جزیره گسترش می‌یابد. همچنین ایستگاه‌های اجاره دوچرخه معمولی و الکتریکی در دسترس هستند. یکی از جاذبه های کیش دوچرخه سواری کردن در سرتاسر این جزیره است که لذتی دو چندان به شما می دهد.

سفر به کیش

زمین تنیس و امکانات ورزشی :

امکانات ورزشی در کیش بسیار احترام گذاشته شده است. مجتمع ورزشی کیش دارای شش زمین تنیس و یک استادیوم بین المللی تنیس است که در روستای المپیک در بخش شمالی جزیره واقع شده است. جزیره کیش در دوره‌های مختلف به عنوان Kamtina، Arakia (یونان باستان: Αρακία)، Arakata و Ghiss اشاره شده است.

سفر به کیش

جزیره کیش دارای آب و هوای گرم و مرطوب دارد که دارای تابستان های آفتابی است بهترین زمان برای سفر به کیش عید است پس با رزرو تور کیش نوروز خودتان را به خوبی و خوشی رقم بزنید.




:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما کیش - بلیط ماهان کیش - تور کیش 97 - تور نوروز کیش - پرواز های کیش - تور ارزان کیش - تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: