هتل پرسپولیس
نوشته شده توسط : چوبین

بر آن شدیم تا در این مطلب به صورت جامع،هتل پرسپولیس شیراز را مورد بررسی قرار دهیم و آن را امکانات سنجی کنیم. در ابتدا باید به همه‌ی هموطنانی که در شهر زیبای شیراز زندگی میکنند، تبریک بگوییم، چرا که شهرشان جزو فوق‌العاده‌ترین شهرهای ایران است. اما اگر در شیراز نیستید، اصلا جای نگرانی ندارد، چراکه سالانه تعداد زیادی مسافر از سراسر کشور عزیزمان ایران راهی این شهر میشوند. اگر تمایلی به سفر کردن به شهر شیراز دارید میتوانید از تورهای شیراز استفاده کنید. اما از این مطالب هم که بگذریم، به بازدید از حافظیه و سعدیه هم برویم و از طعم خوش فالوده‌ی شیراز هم بچشیم، در نهایت به یک جای مناسب نیاز داریم تا در مدتی که سفرمان به شیراز طول میکشد، بتوانیم در آن اقامت کنیم. در این جای کار میبایست پیشنهاد خود را که اقامت در هتل پرسپولیس شیراز است را به شما عزیزان ارائه کنیم.

هتل پرسپولیس شیراز یک هتل 5 ستاره است که در شهر شیراز و در بین چهارراه حافظ و میدان قائم  و در قلب شهر شیراز واقع شده است. این هتل که در سال 1385 احداث شد، در سال 1389 برای اولین بار بازسازی شد. پرسپولیس بر 7 طبقه و 104 اتاق استوار است و چیزی حدود 260 عدد تخت در آن موجود است. نکته مثبت دیگری که در مورد این هتل وجود دارد، داشتن پارکینگی با ظرفیت 40 خودرو است که به صورت رایگان در اختیار میهمانان گرامی قرار میگیرد. این هتل از محدوده طرح ترافیک خارج است و لابی آن گنجایش 50 نفر را دارد.

واحدهای اقامتی هتل پرسپولیس

اگر بخواهیم انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل پرسپولیس را برشماریم، میتوانیم به چند گروه اشاره کنیم:

1- اتاق‌های یک تخته که برای اقامت یک نفر در نظر گرفته شده‌اند.

2- اتاق‌های دو تخته دبل که برای اقامت دو نفر مناسب میباشند و یک تخت دو نفره در آن‌ها استقرار دارد، که قابلیت افزوده شدن یک تخت دیگر را هم دارد.

3- اتاق‌های دو تخت خوابه توئین که دارای دو تخت یک نفره میباشند و این اتاق‌ها هم قابلیت اضافه شدن یک تخت دیگر را دارند.

4- اتاق‌های سه نفره که از یک تخت توئین و یک تخت دبل تشکیل شده‌اند و البته قابلیت اضافه شدن یک تخت اضافه را نیز دارند.

5- اتاق‌های چهار نفره که از نوع کانکت میباشند و ظرفیت اقامت چهار نفر را با دو تخت توئین و یک تخت دبل دارند، این اتاق‌ها هم قابلیت اضافه شدن یک تخت را دارند.

6-اتاق‌های دو تخت خوابه فولبرد که از یک تخت دو نفره تشکیل شده‌اند و ظرفیت افزوده شدن تخت دیگری را ندارند.

7-اتاق‌های سه تخت خوابه فولبرد که معمولا از یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره تشکیل شده‌اند.

امکانات هتل پرسپولیس شیراز:

امکانات هتل پرسپولی شیراز نیز از خود به سه بخش تبدیل میشوند، شامل امکانات عمومی هتل، امکانات اتاق‌ها و امکانات تفریحی که در ادامه مطلب، ما از امکانات اتاق‌ها شروع خواهیم کرد.

امکانات اتاق‌ها:

اتاق‌های این هتل پنج ستاره از آخرین استاندارد‌های موجود برخوردارند  و امکاناتشان در بالاترین حد ممکن قرار دارد. امکانات اتاق‌ها شامل روم سرویس که جزو سرویس‌ها است میشود که  در صورت نیاز میتوانید به صورت رایگان از آن نیز بهره مند شوید.  اتاق‌ها شامل آباژور ، تلفن فعال در اتاق، سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم گرمایشی برای فصول  سرد و سیستم سرمایشی برای فصول گرم سال در اتاق‌ها وجود دارد. یک تلویزیون با کیفیت هم در اتاقتان موجود است. دیگر امکانات اتاق شامل میز تحریر، یخچال، چای ساز، حمام، صندوق امانات داخل اتاق ، اینترنت در اتاق، پاور سوئیچ، امکان شارژ وسایل الکتریکی، مبلمان، رخت آویز، دراور ، کمد لباس،پک کامل لوازم بهداشتی، دمپایی، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق میشوند. لازم است که بگوییم در بدو ورودتان به هتل، آب آشامیدنی رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. تمامی تدابیر امنیتی نیز در این هتل برای مسافران گرامی در نظر گرفته شده است مانند قفل مخصوص درب‌ها و سیستم اطفا حریق با دقت بالا.

امکانات تفریحی:

درب مجموعه ورزشی هتل نیز به روی شما عزیزان باز میباشد و میتوانید در آن جا از مواردی نظیر استخر، سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد به همراه دوستان و عزیزان خود، لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل: امکانات و خدمات عمومی هتل مذکور هم در سطح ایده آلی قرار دارد مانند: لابی، مرکز خرید، آژانس مسافرتی، پذیرش در همه ساعات شبانه روز، اتاق تلفن، آسانسور، پله اظطراری، گشت نیم روزی، صندوق امانات، فتوکپی، چایخانه سنتی، دستگاه واکس زن کفش، نمازخانه، فکس، کافی شاپ، کتابخانه، پرینتر، تاکسی سرویس، تشریفات ویژه، فروشگاه، زنگ هشدار، اتاق چمدان، شبکه پخش فیلم ، کرایه اتومبیل ، مینی بار با هزینه ، خشکشوئی ، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات مختلف، اتاق سیگار، تلفن در لابی، کپسول آتشنشانی، روزنامه، آرایشگاه، پارکینگ، خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط، تلویزیون در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایران در طبقات، صرافی، خدمات پزشکی، سیستم اعلام حریق، کافی نت، خدمات باربری، سونا، خدمات برای معلولین، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در لابی، سرویس بهداشت ایرانی در لابی، خدمات تور، ماساژ.

رستوران و کافی شاپ هتل پرسپولیس:

رستوران آپادانا که رستورانی است در طبقه همکف هتل، انواع غذا ها را از هر گروهی با بهترین کیفت برای شما عزیزان فراهم میاورد که حاصل کار آشپزهای ماهر و مجرب هتل و البته مواد غذایی تازه و درجه یک است.

در کنار موارد فوق، کافی شاپ و تریای لوتوس هتل هم به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان گرامی هستند.

موقعیت مکانی هتل پرسپولیس:

(در دومین تصویر از تصاویری که در پیوست مطلب آمده‌اند، موقعیت جغرافیایی هتل مشخص شده است)




:: برچسب‌ها: کیش , تور کیش , هتل کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتل های کیش , تورهای کیش , رزرو تور کیش , بلیط کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: