نوشته شده توسط : چوبین

 

تور ارزان کیش با پرواز ماهان

همانطور که میدانید پرواز ماهان جزء بهترین پروازهای داخلی و خارجی در داخل ایران است.که از شرایط های خاصی برخوردار می‌باشد از جمله بروز شدن لحظه ای قیمت پروازها و پر هزینه بودن پرواز های آن نسبت به دیگر ایرلاینهای معتبر است.ایرلاین ماهان جزء واحد های خصوصی ایران محسوب میشود که در سال 1371 در شهر کرمان متولد شد. و عنوان یکی از شهر های کوچک کرمان را به خود لقب زد. و میتوان گفت جایگاه بسیار مثبتی از دید مسافر و مراکز فروش بلیط هواپیمای به خود گرفته است . و همین امر باعث تقاضای بیشتر مسافران نسبت به ایرلاین ماهان شده است.  در این شرایط نرخ بلیط هواپیمایی ماهان افزایش یافت. اما جالب است بدانید با این شرایط که قیمت بلیط ماهان بیشتر  از دیگر ایرلاین‌ها است مسافران همچنان تمایل به رزرو آن دارند. اما در این پست قصد داریم در مورد تور کیش و تور ارزان کیش با پرواز ماهان صحبت کنیم.

 

سایت تور کیش

سوالی که پیش می‌آید این است که با ایرلاین ماهان آیا تور ارزان کیش امکان پذیر می‌باشد؟

در جواب سوال میتوان چنین نوشت : بله اما در شرایطی که در زیر توضیح می‌دهیم. اگر آژانس مسافرتی بتواند با ایرلاین ماهان تور کیش را چارتر کند در نتیجه در آفرهای متفاوت پرواز ماهان قرار میگیرد و هر از گاهی پرواز به صورت لحظه آخری یا همان افری برگزار میشود.و در این شرایط آژانس مسافرتی مورد نظر میتواند با ارائه هتل های گارانتی شده خود ، پکیجی را ببندد که ارزانتر برای مسافر باشد . و مسافر میتواند از بین هتل های ارزان یکی را با پرواز ماهان که به صورت آفری میباشد انتخاب کند که در نتیجه منجر به یک تور ارزان قیمت با پرواز ماهان میشود. و اما آژانس مسافرتی چوبین برای تور کیش با ایرلاین ماهان قرار داد دارد. و روزانه نزدیک به 100 صندلی را با ماهان به مقصد کیش برگزار میکند. اما ایرلاین ماهان آفرهای برای پرواز خود قرار میدهد که به صورت چارتر میباشد و آژانس چوبین نیز در این شرایط با ارائه چند هتل 3 ستاره با عنوان هتل سارا – هتل آریان – هتل لوتوس – هتل گراند و دو هتل 4 ستاره به نام فلامینگو و هتل هلیا برای اقامت 3 روز در کیش تور های خود را میبندد در این صورت آفر روزانه تور ارزان کیش با پرواز ماهان به وجود می‌آید و مسافران تور کیش از طریق کانال تلگرام و اینستاگرام چوبین از این آفرها مطلع شده و اقدام به رزرو تور کیشمی‌کنند.

تورهای ارزان کیش

اما آژانس مسافرتی چوبین به عنوان مجری مستقیم تور کیش در سراسر ایران توانسته جزء پرفروشترین  آژانسهای مسافرتی در زمینه تور کیش باشد. و همین دلیل ترافیک مسافر در این آژانس شده است.

اما تور کیش نوروز 97 نیز با انواع پکیج‌ها و انواع ایرلاین‌ها معتبر مانند کیش ایر و ماهان نیز برگزار میشود . شما از هم اکنون میتوانید به فکر رزرو تور کیش در تعطیلات نوروز باشد . برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 



 تور ارزان کیش با پرواز ماهان  هفته اول بهمن 96

تور کیش با پرواز ماهان 1 بهمن ظرفیت دارد

تور ارزان کیش با ایرلاین ماهان 2 بهمن ظرفیت دارد

تور ارزان کیش باهواپیما ماهان 3 بهمن ظرفیت دارد

تور ارزان کیش لحظه آخری با پرواز ماهان 4 بهمن ظرفیت دارد

تور قیمت ارزان کیش با پرواز ماهان 5 بهمن ظرفیت دارد

تور ارزان کیش قیمت با پرواز ماهان 6 بهمن ظرفیت دارد

نرخ تور ارزان کیش با پرواز ماهان 7 بهمن ظرفیت دارد

 


 تور ارزان کيش با پرواز ماهان  هفته دوم بهمن 96

تور کيش با پرواز ماهان 1 بهمن ظرفیت محدود

تور ارزان کيش با ايرلاين ماهان 2 بهمن ده نفر ظرفیت دارد

تور ارزان کيش باهواپيما ماهان 3 بهمن بیست وپنج نفرظرفیت دارد

تور ارزان کيش لحظه آخری با پرواز ماهان 4 بهمن ظرفیت دارد

تور قيمت ارزان کيش با پرواز ماهان 5 بهمن ظرفیت دارد

تور ارزان کيش قیمت با پرواز ماهان 6 بهمن ظرفیت دارد

 

نرخ تور ارزان کيش با پرواز ماهان 7 بهمن ظرفیت دارد




:: برچسب‌ها: کیش , تور کیش , هتل کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتل های کیش , تورهای کیش , رزرو تور کیش , بلیط کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: