جزیره هندورابی یک مقصد جدید گردشگری
نوشته شده توسط : چوبین

جزیره هندورابی یک مقصد جدید گردشگری

اگر اهل سفر هستید و دنبال مقصد های گردشگری بکر و جدید هستید حتما تا ادامه این مطلب را همراه ما باشید.

آیا اهل تور کیش هستید ؟

آیا میدانید در داخل ایران نیز جزایر بسیار بکر در حد جزیره های تایلند وجود دارد!!؟

تور کیش و یا تور ارزان کیش یک مقصد مهم گردشگری در ایران می باشد که سالانه میزبان مسافران زیادی از داخل ایران و خارج از ایران میباشد. داشتن آب و هوای مناسب در بیشترین ماه‌های سال و همچنین آرام بودن و از همه مهم تر به دلیل منطقه آزاد بودن این جزیره باعث شده بازارهای اجناس بسیار قیمت پایینی به وجود بیاید. که از جمله انواع برندهای  پوشاک و کیف و کفش است. همه اینها باعث شده جزیره کیش یک مقصد مهم گردشگری در ایران باشد.

اگر نوروز امسال بتوانید با پکیج های تور کیش نوروز 97 چوبین به این مرکز گردشگری ایران سفر کنید از تخفیفات زیاد ما برخوردار می‌شوید. و در نهایت هزینه‌های صرفه جوی شده را برای تفریحات بیشتر در جزیره بکار میبرید.

و اما ادامه مطلب در مورد جزیره جدید و بکر هندورابی یک مقصد پر از هیجان و زیبا برای شما مسافران کیش در ایام عادی و یا نوروز 97 همراه باشید.

جزیره هندورابی یک مقصد جدید گردشگری

جزیره هندورابی یک مقصد جدید گردشگری

هندورابی یا هندواری یک جزیره در خلیج فارس است. نام آن از واژه فارسی یعنی “درون آب” گرفته شده است. این جزیره در استان هرمزگان، واقع در غرب جزیره کیش و به سمت جنوب بستانک واقع شده.
این جزیره آرام که دارای سواحل زیبا با سنگ و شن های سفید می‌باشد  یک مکان مناسب برای تفریح و شنا و گرفتن آفتاب است. همچنین میتوانید با تور ارزان کیش به غواصی و یا گرفتن عکسهای بسیار زیبا از طبیعت بکر آن مشغول شوید.

جزیره هندورابی

اگر به دنبال یک منطقه بی نظیر و آرام که از شلوغی های روزمره دورباشد، این جزیره یک انتخاب خوب است که تور کیش هر توریست را منحصر به فرد میکند. جزیره هندورای در فاصله 25 کیلومتری هر یک از جزایر لوان و کیش قرار گرفته است از گذشته این جزیره اگر سخن به میان بیاید باید گفت پرتغالی‌ها در این منطقه سکونت داشتند.
دسترسی به جزیره:
برای رفتن به این جزیره شما می توانید از طریق قایق اقدام کنید.و با ورود به جزیره با توجه به ماهیت بی نظیرش ، یکی از جالب ترین مکان ها ناشناخته در جهان را مشاهده خواهید کرد.

اخبار به وجود آمدن جزیره هندورابی :
معاون ریاست محترم محیط زیست گفت: “جزیره هندوری در خلیج فارس پس از انجام اقدامات لازم برای رسیدن به این هدف و رعایت مسائل زیست محیطی به جزیره گردشگری تبدیل شده است.

جزیره هندورابی

جزیره هندورابی

پروین فرشچی همچنین گفت که طرح جامع گردشگری برای این جزیره طراحی شده است.

وی گفت که جزایر باید کارت شناسایی محیط زیست داشته باشند و پتانسیل های محیط زیستی آنها باید روشن شود.

او اعلام کرد کارت شناسایی زیست محیطی برای جزیره هندوری آماده شده است.

او افزود که در مراحل بعدی کارت شناسایی محیط برای جزایر لاوان، هنگگ و ابوموسی آماده خواهد شد.

“هدف افزایش گردشگری دریایی، کاهش وابستگی کشور به نفت، گاز، پتروشیمی و فولاد است.”

او گفت که حفاظت از محیط زیست از اهمیت زیادی برخوردار است، افزودن کسانی که در گردشگری دریایی سرمایه گذاری می کنند، باید محیط را حفظ کنند.

طبیعت بی نظیر این جزیره یکی از جاذبه های ویژه این جزیره است.




:: برچسب‌ها: کیش , تور کیش , هتل کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتل های کیش , تورهای کیش , رزرو تور کیش , بلیط کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: