نوشته شده توسط : چوبین

لیست هتلهای کیش

جزیره کیش یکی از مناطق توریستی ایران است که هتل‌های بسیار زیادی در آن در حال ارائه خدمات به مسافران این شهر زیبا می‌باشند. هتل‌های کیش که از هتل 1 ستاره تا هتلهای 5 ستاره به وفور در این منطقه یافت می‌شوند اکثرا دارای استانداردهای کاملی هستند. در بین هتل‌های ایران، هتل های کیش جزء هتلهای پرفروش و همچنین با کیفیت کشور می‌باشند. با این تعدد هتلی که در این جزیره نه چندان بزرگ وجود دارد مسافرین عزیز تور کیش نگرانی خاطری از بابت دغدغه مکان اقامت برای سفر خود ندارند. در این پست لیست هتل های کیش و مخصوصا تعدادی از هتل‌های نزدیک بلوار ساحل کیش را که نزدیک دریا هستند، به شما معرفی خواهیم کرد.

 هتل هلیا کیش :

از بهترین و برترین  هتل های لوکس چهار ستاره کیش، هتل هلیا می باشد که در نزدیکی سواحل جزیره کیش بین میدان امیرکبیر و ساحل، و بسیار نزدیک به دریا و مراکز خرید و بازارهای کیش قرار گرفته است. این هتل طرفداران زیادی به علت داشتن تورهای ارزان لحظه آخری و اتاق های با کیفیت با آفرهای تابستانی فوق العاده دارد.

هتل هلیا

هتل ایران کیش :

هتل ایران کیش هتلی است 5 ستاره و تازه ساخت در کیش که با فراهم کردن امکانات اقامتی مناسب در حد یک هتل 5 ستاره خدمات خوبی به مسافران خود می دهد. اینهتل کیش جزو هتل‌های پرطرفدار تورهای لحظه آخری کیش است. هتل ایران کیش موقعیت مکانی مناسبی را دارا می باشد. کارکنان این هتل خوش اخلاق هستند و به خوبی به سوالات مسافران پاسخ می‌دهند.

هتل ایران

 هتل صدف کیش :

هتل بین المللی 5 ستاره صدف کیش دارای 54 اتاق در محیطی به مساحت 11 هزار در سال 1381 ساخته شد که تنها هدف آن جلب رضایت مشتریان خود بود. طراحی چالب انگیز همراه با آسانسور پانوراما  که به شکل بسیارخاصی دور تا دور آسانسور قرار گرفته است، مکانی دلپذیر را در لابی هتل به وجود آورد است که در ابتدای رفتن به این هتل بسیار خاص و چشم نواز است. همچنین در کنار هتل صدف کیش جاذبه‌ی زیبایی وجود دارد، کوهی 27 متری با آبشارهای زیبا و نورانی بنا شده است .و داخل آن رستوران کوه نور قرار دارد و آماده ارایه خدمات به مهمانان و مسافران می‌باشد. انواع وسایل نقلیه عمومی در شهر کیش به ارائه خدمت می پردازند و نرخ کرایه هر یک از آنها تعیین شده است. رانندگان تاکسی های کیش نباید بیشتر از ظرفیت ماشین خود مسافر سوار کنند همچنین بستن کمربند سرنشینان جلو اجباری است.

هتل صدف

 

لیست هتل‌های کیش نزدیک بلوار ساحل کیش

لیست هتلهای کیش رو به دریا

اسامی هتل های کیش همراه با نوع اتاق ها

ليست هتل هاي کيش هتل های لوکس و هتل های ارزان قیمت

لیست هتل های کیش با تعداد ستاره ها و قیمت هر کدام

لیست هتل های کیش بهمراه قیمت




:: برچسب‌ها: کیش , تور کیش , هتل کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتل های کیش , تورهای کیش , رزرو تور کیش , بلیط کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: