تور کیش با پرواز کیش ایر
نوشته شده توسط : چوبین

 

تور کیش با پرواز کیش ایر

 

تور کیش با پرواز کیش ایر

تور کیش با پرواز کیش ایر

شاید وقتی سفرهای هوایی را انجام می‌دهید کیفیت یک ایرلاین مد نظرتان باشد و دوست داشته باشید سفرهای دیگر خود را نیز با همان ایرلاین برگزار کنید. تور کیش در ایران با ایرلاین های مختلفی انجام میشود، که ممکن است برای هر فرد یک ایرلاین با کیفیت‌تر باشد چون معیار باکیفیت بودن هر انسان با انسان دیگر متفاوت است. اما بعضی ایرلاینها شناخته شده هستند و مسافر میتواند به راحتی آن را انتخاب کند. یکی از این ایرلاین‌ها کیش ایر است. در ادامه توضیحات همراه ما باشید…

در باره ایرلاین کیش ایر

این مجموعه هواپیمایی به عنوان خطوط هوایی داخلی و خارجی در حال فعالیت می‌باشد . این ایرلاین خصوصی در سال 1370 مشغول به کار شد که حوزه اصلی کاری آن برای جزیره کیش وشهر های اطراف آن می‌باشد. این شرکت متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است و به عنوان یکی از شرکت های تابعه این سازمان و در قالب یک شرکت سهامی خاص فعالیت می کند. آغاز به کار رسمی این شرکت در خرداد سال 71 با دو فروند هواپیما که به صورت اجاره ای بود ، شروع شد. اما بعد از چند سال این شرکت با خرید و اجاره هواپیمای های مختلف با کیفیت ، توانست خود را مطرح کن و در حال حاضر 12 عدد هواپیما با عنوان های : ایرباس 320 – ایرباس 321 – فوکر 100 – مک دانل داگلاس ام دی – 80 – مک دانل داگلاس‌ام دی 80 دارد .

اما داستان چوبین و ایرلاین کیش ایر از 5 سال پیش یعنی سال 91 آغاز شد و تا کنون روزانه چند پرواز رفت و برگشت به مقصدهای مختلف ازجمله جزیره کیش را اجرا میکند. در ادامه در مورد تمام پرواز های ممکن و خدمات ارائه شده چوبین به وسیله کیش ایر را توضیح میدهیم.

تور کیش با کیش ایر

تور کیش با کیش ایر

تور ارزان کیش با پرواز کیش ایر

آژانس مسافرتی چوبین مرجع تور کیش در سراسر ایران و چارتر کننده اصلی کیش به صورت روزانه 100 صندلی توانسته خود را در عرصه تور کیش مطرح کند. اما به دلیل چارتر بودن تور کیش توسط چوبین این تورها به صورت ارزانتر از بقیه جاها ارائه میشود. که به عنوان تور ارزان کیش مطرح می‌باشد. تور کیش با قیمت های متفاوتی وجود دارد که در ایام خاص و تعطیلات این قیمت‌ها دو چندان میشود . اما چوبین به علت چارتر کننده تور کیش در هر شرایطی قیمتش مناسب‌تر از همه جا است. اگر دنبال تور کیش ارزانهستید میتوانید با عضوت در کانال تلگرام چوبین از قیمت های آفری و لحظه اخری تور کیش مطلع شوید و تور مد نظر را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.

بلیط کیش با کیش ایر

آژانس چوبین علاوه بر تور کیش  اقدام به فروش بلیط کیش به صورت تخصصی با قیمت بسیار پایین که شامل سیستمی و چارتری می‌باشد کرده است. البته لازم به توضیح است. قیمت بلیط کیش با پرواز کیش ایر در روز های مختلف متغیر است. مثلا نرخ بلیط کیش در اوایل هفته ارزانتر از آخر هفته می‌باشد همچنین در ایام خاص مانند تعطیلات این نرخ باز هم متغیر است. اما میانگین قیمت در بهمن ماه حدود 380.000 تومان تا 500.000 تومان نوسان دارد. ولی اگر بلیط چارتری مد نظرتان باشد. باید آمار پروازی‌های چارتر شده را داشته باشید تا بتوانید هماهنگ اقدام به خرید کنید و در لحظه اخر بلیط ارزان گیرتان بیاید. اما ساعت های پرواز برای کیش در 24 ساعت متفاوت است و چوبین در چندین ساعت مختلف در شبانه روز پرواز به سمت کیش را برگزار میکند.

جزیره هندروابی یک مقصد جدید گردشگری

تور کیش نوروز 97 با پرواز کیش ایر:

فروش تور کیش نوروز 97 از نیمه های بهمن آغاز میشود و تا 16 فروردین ادامه دارد. اما این تور با چندین پرواز مختلف کیش ایر برگزار میشود که در چندین ساعت مختلف انجام میشود همچنین مسافران تور کیش نوروز 97 از همین حالا میتوانند با کارشناسان ما تماس گرفته و برای رزرو تور کیش تعطیلات نوروز اقدام کنند. و اما خدمات این تور با پرواز کیش ایر شامل انواع هتل های 5 ستاره 4 ستاره و 3 ستاره میباشد که علاوه بر یک سری از خدمات عمومی و ثابت هر هتل میتواند یک سری خدمات رایگان را برای مسافرانش در نظر بگیرد که هر هتل نصبت به هتل دیگر متفاوت میباشد. اما هزینه های پرواز با کیش ایر در نوروز 97 نیز متفاوت است این تغییر بر اساس انتخاب هتل تغیر میکند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.



تور کیش هتل ترنج

تور کیش اتاق یک نفره استاندارد

تور کیشاتاق یک نفره لوکس

تور کیش اتاق ۲ نفره لوکس

نرخ تور کیش اتاق ۳  نفره لوکس


تور کیش داریوش

تور کیش اتاق های یک نفره هتلی

تور کیش اتاق های ۲ نفره هتلی

تور کیش اتاق های ۳ نفره هتلی

تور کیش اتاق های یک نفره ویلایی

تور کیش اتاق های ۲ نفره ویلایی

نرخ تور کیش اتاق های ۳ نفره ویلایی


تور کیش لحظه آخری هتل مارینا

تور کیش قیمت اتاق های یک نفره

نرخ تور کیش چارتری اتاق های ۲ نفره

تور کیش ارزان  اتاق های یک نفره روبه دریا

تور ارزان کیش  اتاق های ۲ نفره روبه دریا

تور کیش هتل 4 ستاره  اتاق های یک نفره روبه غروب

تور کیش هتل ارزان شایلیاتاق های ۲ نفره روبه غروب


تور کیش لحظه اخری هتل بین المللی

قیمت تور کیش اتاق های یک نفره روبه باغ

نرخ تور کیش اتاق های ۲ نفره روبه باغ

بلیط تور کیش  اتاق های یک نفره روبه دریا

تور کیش قیمت خوب  اتاق های ۲ نفره روبه دریا

تور کیش نرخ هتل  اتاق های یک نفره لوکس باغ

چارتر نرخ تور کیش  اتاق های ۲ نفره لوکس باغ


ارزانترین نرخ تور کیش ایران

نرخ تور کیش آفری  اتاق های یک نفره روبه پارک

تور چارتری کیش اتاق های ۲ نفره روبه پارک

آفر تور کیش  اتاق های یک نفره روبه دریا

تور کیش هتل ارزان اتاق های ۲ نفره روبه دریا

تور کیش رزرو هتل سوئیت

رزرو تور کیش  سوئیت




:: برچسب‌ها: کیش , تور کیش , هتل کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتل های کیش , تورهای کیش , رزرو تور کیش , بلیط کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: